Колл-центр
Наш сервіс є хмарною платформою для організації та адміністрування бізнес-напрямків по телефону абонентів.
За допомогою платформи легко запустити як міні-коллцентр, так і професійний контакт-центр із широким спектром взаємодії з абонентами. Крім живого спілкування з операторами, система дозволяє автоматичне дзвінок абонентів з відтворенням медіа-файлів та фіксацією відповідей користувачів.
            
Переваги платформи:
- 100% хмарний сервіс: для здійснення дзвінків потрібен лише браузер та гарнітура
 - Масштабованість та мобільність: додати робоче місце оператора або перенести його на інший комп'ютер – питання лічених хвилин.
 - Простота інтерфейсу: інтуїтивно зрозумілий функціонал, створений на основі багаторічної роботи із системами телефонії
 - Надійність: хмарна розгортка забезпечує безперебійну роботу резервуванням на кількох майданчиках
 
Функціонал
- Моніторинг роботи операторів як реального часу.
 - Суфлювання розмови: під час розмови операторів-новачків з абонентами старший оператор може контролювати хід спілкування та допомагати новачкові вести розмову у правильному руслі.
 - Дашбоард: онлайн-інформація про рівень завантаження системи на зараз, кількість дзвінків, що одночасно приймаються, дзвінків у черзі, вільних операторів, успішних дзвінків за останню годину і т.д.
 - Аналітика: за діями всього коллцентру та кожного окремого оператора.
 - Облік робочого часу: повний KPI кожного оператора.
 - Статистика з дзвінків з гнучкими фільтрами сортування.
 - Сallback : всі пропущені дзвінки автоматично з'єднають з першим оператором, що звільнився.
 
- Click to call – класична кнопка замовлення дзвінка із сайту (опційно з'єднання клієнта з оператором безпосередньо через браузер, що може значно заощадити бюджет на дзвінках).
 - Автодозвон: сервіс сам додзвонюється до абонента і тільки після цього з'єднує з оператором, що забезпечує найбільш ефективне завантаження кол-центру.
 - Розумний IVR: маршрутизація та переклад дзвінків, розпізнавання голосових команд, черга з урахуванням пріоритетності клієнта та досвідченості оператора.
 - API. Можливість інтегруватися зі сторонньою CRM або керувати дзвінком за допомогою скриптів.
 
Тарифи
| Функції пакету | Старт | Бізнес | Максимум | 
|---|---|---|---|
| Мониторинг | ⚫ | ⚫ | ⚫ | 
| Дашборд | ⚫ | ⚫ | ⚫ | 
| Статистика | ⚫ | ⚫ | ⚫ | 
| Запис розмов | ⚫ | ⚫ | ⚫ | 
| IVR | 1 рівень | 2 рівень | 3 рівень | 
| Суфлювання | ⚫ | ⚫ | ⚫ | 
| Аналітика | ⚫ | ⚫ | |
| Облік робочого часу | ⚫ | ||
| Callback за пропущеними дзвінками | ⚫ | ||
| Автодозвон | ⚫ | ||
| Вартість пакету | 349 грн/міс | 499 грн/міс | 799 грн/міс |